Administratief beheer

Een residentie brengt op zich zeer veel administratie met zich mee. Wanneer je kiest voor Keppek als syndicus, mag je zeker zijn van het volgende.

Elke residentie in ons beheer heeft een vaste dossierbeheerder. Eén aanspreekpunt in een klare taal!

Met ons weet je wat je mag verwachten. Alles wordt klaar en duidelijk gecommuniceerd, mooi op tijd.

Nieuwe wetgeving of contracten die bijna verlopen? Wij houden alles voor je in de gaten en ondernemen actie wanneer nodig.

Via een beveiligde website heb je altijd en overal toegang tot de administratie van jouw residentie.

Heb je een vraag of een opmerking? Wij staan graag 6/7d tot jouw dienst! Telefonisch, per e-mail en op afspraak op kantoor.

Algemene vergaderingen en verslagen maken wij graag indien nodig tweetalig op. Zo zijn de Franstalige bewoners van jouw residentie steeds even goed op de hoogte als de Nederlandstalige.

Wanneer je kiest voor Keppek als syndicus mag je altijd op je twee oren slapen. Jouw residentie is absoluut in goede & veilige handen.

Wij zorgen ervoor dat alle installaties steeds in orde, gekeurd én reglementair zijn.

Bekijk hier alle documenten van jouw residentie